SEKS REHBERİ

KızlarSoruyor için yazılan en uzun ve en kaliteli deneyim ve seks rehberidir. 6 bence'den oluşan bu rehberde günlük seks hayatınızla ilgili tüm bilgileri, ayrıntıları ve incelikleri bulabilir - seks hayatınızı daha eğlenceli ve daha kaliteli bir hale dönüştürebilirsiniz. Özellikle yeni başlayanlar için tavsiye edilir

1) Seksten önce dikkat edilmesi gereken 7 husus  
2) Sekste erkeklerin dikkat etmesi gereken noktalar 
3) Sekste kadınların dikkat etmesi gereken noktalar 
4) Boşalmak ve orgasm arasındaki farklar 
5) Seks yaparken erkek inlemeli mi ? 
6) Erkek arkadaşımı nasıl tahrik edebilirim 

Tüm diğer benceler bu linkte

2 yorum:

  1. Ben eşime masöz erkek tutmalimiyim cok istiyorum ben büyük siki olan lara vermek istemiyorum diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şayet öyle bı niyetin varsa uzmanlık belgesi üniversite aracılığıyla almaya hak kazanmış olan masör olsun yani benim gibisini tutmalisin ağzımız sıkı olur bunu bil ulaş bana 0542 279 63 63 whatsaptan

      Sil